Hoera, een nieuwe vegan zaak in Leuven!

Een nieuwe broodjeszaak in Leuven zou normaal niet veel nieuws zijn, maar deze keer wel, het is namelijk een volledig plantaardige broodjeszaak! Sinds deze week kan je bij V-rex terecht voor broodjes en andere snacks.

EDIT: Deze zaak zal niet meer verder gaan onder hetzelfde concept, met dezelfde mensen. Hopelijk snel te vinden op een nieuwe locatie in Leuven!

Ik geef eerlijk toe dat ik al enkele weken aan het wachten was op de opening van deze zaak, ik kan namelijk zeer enthousiast worden wanneer het op eten aankomt. Al is dit waarschijnlijk nog een understatement, maar dat terzijde. Het zal dan ook niet verbazen dat ik op dag 1 al eens ben gaan proeven.

Gelukkig kan ik zeggen dat door mijn hoge verwachtingen niet werd teleurgesteld. Het zijn lekkere broodjes die smaken naar meer. Zelf at ik een smos met Wilmersburger kaas, wat een nostalgische gevoelens. Ik vond het bijna spijtig dat ik na één broodje al volgegeten was. Voor het gebak moet ik duidelijk nog eens teruggaan. Iemand zin om mee een broodje te gaan eten?

3 thoughts on “Hoera, een nieuwe vegan zaak in Leuven!

  1. vanaf augustus opent Vegaverso in de Tiensestraat , Leuven :broodjes-tapas- workshops-producten- …. 🙂

Geef een reactie

